Zadejte vstupní kód:
   [Okamžitý přístup]

Hlavní menu
Reklama
Nightclubs
Na tomto místě naleznete soubor často kladených otázek týkajících se plateb prostředníctvím SMS a odpovědí na ně.

Otázka: Jak dlouho platí přístupový kód?
Odpověd: Platnost vašeho přístupového kódu není časově nijak omezena, k jednou zpřístupněnému obsahu se pod svým kódem můžete dostat kdykoli.
Otázka: Můžu se o svůj kód podělit s svým kamarádem / kolegou?
Odpověd: Přístupový kód je nepřenosný a slouží pouze pro vaši osobní potřebu. V případě zneužití přístupového kódu sdílením s jinými osobami dojde k automatickému zablokování takto zneužitého kódu.
Otázka: Můj přístupový kód přestal fungovat a včera (před týdnem, před měsícem ) to ještě šlo bez problému. Co mám dělat?
Odpověd: Nejprve se ujistěte o správnosti vašeho kódu, v případě pochybností zkontrolujte pečlivě došlou SMS. Pokud kód stále nefunguje, je možné že došlo k jeho zneužití a automatickému zrušení (systém rozpoznává IP adresy ze kterých je kód použit). Pokud se domníváte, že se jedná o tento případ a že váš přístup byl zrušen neoprávněně, kontaktujte správce prostřednictvím příslušeného formuláře.
Otázka: Mám si uložit potvrzující SMS?
Odpověd: Potvrzující SMS s přístupovým heslem si v každém případě ponechejte, a to nejenom pro přihlášení, ale i pro případné reklamace.
Otázka: Je důležité při posílání registrační SMS rozlišovat velká a malá písmena?
Odpověd: Ne, systém velikost písma nerozlišuje.
Otázka: Jak dlouho mám po odeslání SMS čekat na potvrzující zprávu / přístupové heslo?
Odpověd: Zpětnou SMS s heslem obdržíte obvykle během několika sekund po odeslání vaší zprávy, průměrný čas je do jedné minuty. Nicméně, v některých případech může dojít k několikaminutovému, ve vyjímečných případech i k delšímu zpoždění, které by ovšem nemělo přesáhnout čas jedné hodiny (k takové prodlevě dochází nejčastěji v případě výpadku na straně operátora).
Otázka: Odeslal jsem SMS na uvedené číslo a přišla mi zpět zpráva "Vaše SMS je chybná, nelze rozpoznat službu".
Odpověd: V tomto případě jste s největší pravděpodobností zaslal SMS ve špatném tvaru - ujistěte se, že v textu vaší zprávy nejsou žádné nadbytečné znaky ani mezery.
Otázka: Odeslal jsem SMS na uvedené číslo a přišla mi zpět zpráva "(kód 10) Tento druh služby není v síti EuroTelu dostupný. Váš EuroTel." (nebo podobná zpráva od jiného operátora)
Odpověd: V tomto případě je u vašeho telefonního čísla zablokováno odesílání SMS se zvýšeným tarifem - o případném odblokování se informujte u vašeho operátora.
Otázka: Odeslal jsem SMS na uvedené číslo a nestalo se vůbec nic.
Odpověd: V tomto případě se může jednat o celou řadu příčin - od na první pohled nepravděpodobných (například jste zapomněl zprávu odeslat) až po poměrně složité (nestandardní nastavení vašeho telefonu). V některých případech může být vaše zpráva doručena se zpožděním, může dojít k výpadku na straně vašeho operátora, provozovatelele sms brány či na straně tohoto serveru. Dříve, než nás kontaktujete s případnou reklamací, podnikněte následující kroky:
- vyčkejte cca 1 hodinu od odeslání vaší SMS pro případ, že by šlo o výpadek na staně operátora. V takovém případě ale rozhodně nezkoušejte posílat další SMS.
- ujistěte se, že byla vaše SMS řádně doručena (v každém případě doporučujeme nastavit ve vašem telefonu zasílání informací o potvrzení přijetí)
- ujistěte se, že jste zaslali SMS ve správném tvaru na správné telefonní číslo
- před kontaktováním technické podpory si ověřte, že váš telefon (váš operátor) neblokuje zasílání SMS se zvýšeným tarifem, že nemáte nedostatečný kredit nebo že nebyl váš telefon z jiných důvodů zablokován pro některé operace.